czwartek, 26 lipca 2012

roczek i nagdody...

dzisiaj blog obchodzi swoje pierwsze urodziny, tortu nie będzie, będzie za to rozwiązanie konkursu

Książkę Kuchnia polska otrzymuje Monika za przepis na perliczkę z nadzieniem pieczarkowo-ziołowo-maślanym, jak tylko znajdę gdzieś perliczkę napewno wypróbuję przepis

Ale są jeszcze dwa wyróżnienia:

książka "Menu na przyjęcia" dostanie Paulina za zielone pierogi fetą i suszonymi pomidorami, w 100% trafiłaś w mój gust wszystko co lubię w jednym miejscu


a nagrodę specjalną książkę "Potrawy z ziemniaków" od mojego Mężczyzny dostanie Ewa Anna za golonkę w piwie, czyli to co mężczyźni lubią najbardziej


dziewczyny czekam na wasze adresy leon.kot@onet.pl



7 komentarzy:

  1. brawa dla wygranych! Wyróżnione przepisy brzmią bardzo apetycznie i z niecierpliwością czekam na ich opublikowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudnie:) Gratulacje serdeczne, mogę tylko pozazdrościć pięknych nagród!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację dla wygranych :)
    I sto lat, sto lat dla super bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierogi z feta i szuszonymi pomidorami to i ja sie nawet skusze! Jak nie lubie gotowac,tak kiedys sie zmusze;) Dawaj przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za uznanie! Bardzo cieszę się z nagrody. Przepis na zielone pierogi znajdziecie na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mój przepis został doceniony! Właśnie odebrałam książeczkę od listonosza, dziękuję i pozdrawiam :)

    A za parę dni u mnie też pojawi się pierwszy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina. Ewa mam nadzieję, że nagrody się podobały :)

      Usuń

dziękuję za komentarz