wtorek, 17 lipca 2012

urodziny i konkurs

26 lipca mój blog będzie obchodził ! urodziny, z tej okazji postanowiłam zorganizować konkurs.

Zasady konkursu:

1.  Aby wziąć udział w konkursie należy przysłać przepis na swoje popisowe danie na adres: leon.kot@onet.pl
2. Każdy uczestnik może przysłać maksymalnie 3 przepisy.
3. Do przepisu możecie dodać zdjęcie potrawy, ale nie jest to konieczne
4. Będzie mi bardzo miło, jeśli polubicie moją stronę na fb, aby ja wyświetlić, wystarczy kliknąć TUTAJ
5. Konkurs trwa do północy 24 lipca 2012.
6. Zwycięzcę wybierze jury w składzie mój mężczyzna i ja, a wyniki pojawią się na blogu 26 lipca

a teraz rzecz najważniejsza - czyli nagroda

Jeśli w konkursie weźmie udział dużo osób, na pewno pomyślę o nagrodach dodatkowych.

4 komentarze:

  1. :)) nagroda pierwsza klasa :) w sam raz dla mlodej gospodyni :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłałam swoje propozycje :) życzę wszystkim powodzenia i niech wygra najlepszy, po prostu ;)

    wszystkiego najlepszego dla bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wysłałam moje ulubione przepisy i z niecierpliwością czekam na wyniki:) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz