czwartek, 15 marca 2012

drożdżowe piłeczki z niespodzianką

jakiś czas temu pisałam, że mam jeszcze jeden pomysł na wykorzystanie ugotowanego mięsa z kurczaka, miałam jeszcze trochę farszu z krokietów, a wczoraj robiłam pizzę, ciasta wyszło trochę za dużo ale już wiedziałam jak je wykorzystać :)

przepis na grube i puszyste ciasto na pizzę znajdziecie (z tym, że do ciasta dodałam trochę czosnku granulowanego) Tu
a na farsz  tu

Teraz wystarczy wziąć trochę ciasta, rozpłaszczyć je na dłoni, nałożyć trochę farszy, zawinąć brzegi i uformować kuleczkę,

Kuleczki układamy na blasze, pieczemy 15 minut w temperaturze 180*

6 komentarzy:

  1. Krokizza :) Fajny pomysł na wykorzystanie resztki farszu od krokietów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina to włoskie stromboli z polskim farszem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam niedawno takie z kruchego ciasta i z mięsem mielonym i drugie z kurczakiem smażonym z cebulką:)
    To Empanada

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz