poniedziałek, 21 maja 2012

sałatka z tortellini i krewetek

jakiś czas temu kupiłam opakowanie krewetek koktajlowych. Nie bardzo wiedziałam co z nili zrobić, bo Mój mężczyzna za nimi nie przepada. Klika dni temu mnie olśniło, "przemyciłam" je w sałatce.

potrzebne składniki: 

1 opakowanie tortellini,
2 ogórki szklarniowe,
100g sera żółtego (użyłam wędzonego radamera, nadał sałatce fajny dymny posmak),
2 pomidory,
100g polędwicy,
1 por (biała część),
opakowanie mrożonych krewetek,
majonez,
2-3 ząbki czosnku,
puszka kukurydzy
koperek (miałam suszony),
sól, pieprz

Krewetki i tortellini gotujemy według wskazówek na opakowaniach, zostawiamy do wystygnięcia.

Pora kroimy w ćwierćplasterki, parzymy, hartujemy zimną wodą, odciskamy.

Pomidory parzymy, obieramy ze skórek, wykrawamy gniazda nasienne, kroimy w kostkę 

kukurydzę odsączamy z zalewy. 

Ogórka obieramy ze skórki, następnie kroimy w kostkę, 

Ser i polędwicę też kroimy w kostkę, 

majonez mieszamy z drobno posiekanym koperkiem (w najgorszym wypadku może być koperek suszony) i przeciśniętym przez praskę czosnkiem. wszystkie składniki sałatki łączymy w dużej misce, dodajemy sos majonezowy dokładnie mieszamy, ewentualnie doprawiamy. przechowujemy w lodówce


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz