poniedziałek, 15 lipca 2013

domowe lody malinowe

Od jakiegoś  czasu jestem szczęśliwą posiadaczką maszyny do robienia lodów (właściwie to tylko dodatek do mojego kochanego robota Boscha :) ). W związku z tym testuję różne smaki i  dodatki. Dzisiaj mam dla Was lody malinowe, a już wkrótce kolejne podejście do lodów czekoladowych.
Nie chwaląc się to najlepsze lody jakie ostatnio jadłam.

potrzebne składniki:

250 malin,
75 g cukru,
sok z połowy cytryny,
100ml śmietany 30%,
100ml jogurtu greckiego.

Wszystkie składniki miksujemy, następnie wlewamy do misy maszyny do ronienia lodów. Mieszamy 20-30 minut. Wkładamy na 2 godziny do zamrażarki.






Wpis dodaję do akcji na blogu Domi w  kuchni W malinowym chruśniaku

 



6 komentarzy:

  1. Zakochałam się w malinowych lodach... a Twoje zjadłabym bez gadania :)

    Dziękuję za zgłoszenie do akcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też. Te robiłam 3 razy w przeciągu 4 dni i jeszcze nie mam ich dość :)

      Usuń
  2. dziewczyny dobre te lody? bo nie wiem czy zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam. Przez pomylke skasowalam pytanie. Mozna je zrobic z mrozonych malim.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz