wtorek, 25 czerwca 2013

domowe lody czekoladowe

Pierwszy raz w życiu robiłam lody i powiem Wam, że smakują o niebo lepiej, niż te ze sklepu albo lodziarni, niestety, zanim zrobiłam zdjęcie zdążyły się częściowo rozpuścić, nie zmienia to jednak faktu, że były przepyszne  :)

potrzebne składniki:

100 g ulubionej czekolady mlecznej,
300 ml śmietany 30%,
150 ml mleka,
lody można odrobinę dosłodzić, ale ja stwierdziłam, że czekolada jest wystarczająco słodka.

Śmietanę, mleko i rozdrobnioną czekoladę wkładamy do  rondla i podgrzewamy, do momentu aż czekolada się rozpuści, zostawiamy do schłodzenia.

Zimną masę wlewamy do pojemnika maszyny do robienia lodów i mieszamy  około 30 minut.




6 komentarzy:

  1. pycha:) czekoladowe najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam, zwłaszcza takie z mojej ulubionej czekolady

      Usuń
  2. """"""""""'domowe lody czekoladowe"""""""""

    patrzymy a tu: Zimną masę wlewamy do pojemnika maszyny do robienia lodów

    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem co w tym dziwnego? Wiele osób na w domu maszynki do robienia lodów.

      Usuń
  3. ja niestety nie mam i nawet przez myśl mi nie przeszło żeby kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ją dostałam za punkty na portalu doradca smaku, tak szczerze mówiąc pewnie też bym nie kupiła :)

      Usuń

dziękuję za komentarz