wtorek, 27 września 2011

Dwa w jednym czyli tarta jabłkowo-serowa

od jakiegoś czasu zastanawiałam się jak połączyć moje dwa ulubione ciasta: szarlotkę i sernik, jakiś czas temu spróbowałam i chyba się udało :)
zresztą oceńcie sami

przepis na kruche ciasto do tarty znajdziecie tutaj

reszta składników

4 jabłka,
cynamon (ile kto lubi),
cukier (tylko jeśli jabłka są kwaśne),
aok z połowy cytryny
250 g twarogu,
1 cukier waniliowy,
0,5 opakowania budyniu waniliowego,
1 jajko,
ewentualnie 1-2 łyżki cukru.





Jabłka ścieramy na grubej tarce, zalewamy sokiem z cytryny i prażymy wa patelni.
powstałą masę wylewamy na kruche ciasto.

Ser ucieramy z jajkiem cukrem i budyniem na gładką masę, wylewamy na jabłka.

Jeśli zostanie nam kruchego ciasra obsypujemy nim wierzch tarty.

Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni przez około 30 minut (włączamy tylko górną grzałkę!!)

4 komentarze:

  1. Lubię takie połączenia różnych ciast. To na pewno jest udane, pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj było udane, zniknęło w ciągu 15 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam koleżankę o onetu, ja równiez postanowiłam się przen ieść i nie żałuję, więc blog dodaję do ulubionych/obserwowanych i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz