piątek, 1 czerwca 2012

na dzień dziecka - kluski z serem

Wczoraj wygrzebałam na youtubie moją ukochaną piosenkę z dzieciństwa "zając Poziomka" i od razu zachciało mi się tych kluseczek, jako dziecko je uwielbiałam, a że dziś dzień dziecka zrobiłam sobie mały prezent

potrzebne składniki:

opakowanie makaronu nitki (takiego jak do rosołu),
100 g sera białego,
4-5 łyżek masła (najlepiej klarowanego, ale zwykłe też może być),
3 łyżeczki cukru.

Makaron gotujemy wg przepisu na opakowaniu,

Masło topimy.

Ser rozdrabniamy

Na talerz wyjmujemy jeszcze ciepły makaron, posypujemy rozdrobnionym serem i cukrem, polewamy stopionym masełkiem




a teraz nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wszystkiego najlepszego wszystkim dzieciom, tym małym i tym już dorosłym :)

2 komentarze:

  1. ja robię z makaronem świderkami na słono, na słodko jeszcze nie jadlam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam na słodko, moja Babcia takie robiła

      Usuń

dziękuję za komentarz