piątek, 16 listopada 2012

wyróżnienie :)

Wczoraj bawny_basik nominowała mnie do Liebster Award. Bardzo mi miło, dziękuję za wyróżnienie :) miło mi, że komyś się mój blog podob :)


Zasady konkursu i co dalej:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu n
agrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania na jakie chciałabym poznać odpowiedzi:

1.  Co Cię najbardziej wzrusza?

Jest dużo rzeczy które mnie wzruszają, aż wstyd się przyznać ale czasem nawet reklamy w TV

2. Kot czy pies?

Zdecydowanie kot

3. Książka czy film?

Książka, kocham czytać

4. Kuchnia azjatycka czy europejska?

Europejska

5. Kurczak czy kaczka?

Kurczak

6. Najdziwniejsza potrawa jaką jadłaś?

Ravioli z kurczakiem, który smakował jak ryba

7. Niezapomniany smak

Kluski z serem robione przez moją nieżyjącą już Babcię

8. Kulinarne wyzwanie

Zrobić tort idealny :)

9. Góry czy morze?

Całe życie byłam wielką wielbicielką morza, w zeszłym roku zakochałam się w Bieszczadach

10. Ulubiony poeta/wiersz?


"Wspomnienie"

11. Mozart czy Chopin?

Lubię obu:)

A teraz blogi nominowane przezemnie:

http://tomekgotuje.blogspot.com/

http://zjola08.blogspot.com/

http://kraina-tysiaca-smakow.blogspot.com/

http://evita0007.blogspot.com/

http://ewcia-kolczyki.blogspot.com/

i to by było na tyle :)

a teraz pytania:

1. Tatry czy Bieszczady?
2. Pierogi ruskie czy pierogi z mięsem?
3. Jeśli wygrasz w totka to...
4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
5. Pepsi czy cola?
6. Ulubiona książka?
7. Kto jest Twoim kulinarnym guru?
8 Gordon Ramsey czy Magda Gessler?
9. Czego byś nigdy w życiu nie zjadł/a?
10.Co Cię najbardziej denerwuje?
11. Na Wigilię barszcz czerwony czy grzybowa?



6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za odpowiedzenie na moje pytania. Z tym kotem to chyba wiedziałam ;) ale jeśli mogę dopytać to czyjego autorstwa jest wymieniony przez Ciebie wiersz?

    Ps. A Twojego bloga bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z kolei dziękuję za wyróżnienie, Wspomnienie napisał Tuwim, a potem śpiewał Niemen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Wiersz jest piękny, a interpretacja Niemena wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :) Postaram się to niedługo ogarnąć i poodpowiadać na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za wyróżnienie:) Na pytania już odpowiedziałam:)

      Usuń
  5. Dziękuję kochana za wyróżnienie,jest mi bardzo miło :) w najbliższym czasie odpowiem na pytania :) Buziaki ode mnie i od córci muaaaa :***

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz