poniedziałek, 9 listopada 2015

Zakąski i Napitki - Busko - Ty buraku, american dream i inne cuda...

Mieszkańcy Buska na pewno pamiętają Parkową... Ja pamiętam z dzieciństwa i wczesnej młodości... Tam wychodziłam ze znajomymi w liceum, Tam chodziłam na randki z moim mężem, ale to już zamierzchła przeszłość, nie ma już Parkowej, nie ma już też Imosówki, teraz są Zakąski i Napitki.
Wczoraj z Mężem i znajomymi odbyliśmy podróż sentymentalną, nie tylko do miło wspominanego miejsca, ale i do lat dzieciństwa. Wystrój nawiązuje do czasów PRL, ale jednocześnie jest miło i przytulnie, charakteru miejscu nadają gadżety z epoki, stare wagi i tablice.
Całe szczęście, że obsługa nie przypomina tej z PRLu :)
Bardzo spodobała mi się oferta sezonowych burgerów. Niestety nie udało nam się spróbować wszystkich, ale to nic, będziemy mieć pretekst, żeby tam zaglądać częściej.
A teraz trochę o burgerach.
Ja zamówiłam burgera Ty buraku z konfiturą z czerwonej cebuli, żurawiny, rukolą, fetą, marynowanym burakiem i sosem majonezowym. Powiem Wam, że był naprawdę pyszny, a osoba, która wymyśliła, żeby dodać bo burgera tak nietypowy dodatek, jakim jest marynowany burak jest według mnie prawdziwym geniuszem.


Mój mąż wybrał dwa burgery. Mexico, zapewne z powodu jego zamiłowania do pikantnej kuchni  i Whisky, moja żono - za pewne w nawiązaniu do naszego ulubionego zespołu :)
Oczywiście jako fanatyk jedzenia musiałam spróbować jego burgerów :P
Whisky, moja żono to burger z sosem jack daniel's, grillowanym kabanosem, sałatą, krążkami cebuli, ogórkiem konserwowym i sosem czosnkowym. Bardzo odpowiada mi dodatek kabanosa, nadaje fajnego wędzono-grilloweo posmaku.



Natomiast Mexico, to coś dla wielbicieli naprawdę ostrej kuchni. Oprócz sosu pomidorowego sałaty, ogórka konserwowego, czerwonej cebuli i sera znajdziecie tam pikantne salami, papryczki jalapenio i ostry sos serowy.

Dodatkowo każdy może wybrać coś dla siebie. W ofercie znajdziecie nie tylko tradycyjne wołowe burgery, ale także drobiowe i wegetariańskie.

Jeśli nie lubicie burgerów nasz kolega Krzyś poleca pyszną rozgrzewającą zupę cebulową.


Znajdziecie tam też takie dania obiadowe jak: filety z frytkami i sałatką, pierogi, placki ziemniaczane

 i naleśniki na słodko i na ostro.
Więc jeśli jesteście mieszkańcami Buska, lub jeśli będziecie tu przejazdem z czystym sumieniem mogę polecić Zakąski i Napitki, my napewno będziemy tam wracać.

Wybaczcie słabą jakość niektórych zdjęć, dopiero pod koniec wieczoru, odkryłam, żeby przykryć lampę błyskową serwetką i trochę złagodzić flesz...
Do zobaczenia w  Zakąskach i Napitkach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz